Pogoji poslovanja in varstvo osebnih podatkov
Partikless d.o.o.
Mestni trg 18
3210 Slovenske Konjice
Tel: +386 (0)5 933 58 31
E-mail: info@partikless.si
Identifikacijska številka za DDV: SI80796303 (davčni zavezanci)
Matična številka: 6589855000
Dejavnost SKD: M71.129 – Druge inženirske dejavnosti in tehnično svetovanje
Številka vpisa: Okrožno sodišče v Celju – sod. reg. št. 2014/51732
Osnovni kapital: 7.500 EUR
Pogoji poslovanja spletne trgovine partikless.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Partikless d.o.o., Mestni trg 18, 3210 Slovenska Konjice, v nadaljevanju ‘ponudnik’.
Potrošnik je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila, v nadaljevanju ‘kupec’.
Fizična oseba je tisti potrošnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Z uporabo spletne trgovine, kupec sprejema in se soglaša s pogoji poslovanja ponudnika, ter potrjuje, da je z njimi seznanjen.
Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in se zavezuje k plačilu oddanega naročila.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
• Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo neposredno komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine pogosto in hitro spreminja.
• Izdelek z oznako “Razprodano” trenutno ni dobavljiv. Na voljo ob novi dobavi blaga.
• Izdelek z oznako “Priporočamo” je namenjeno širšemu krogu oseb, pri tem ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora odločitev nakupa sprejeti vsak kupec sam, ponudnik zanj ne prevzema nobene odgovornosti.
Ponudnik si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, v kolikor ne more zagotoviti dobave izdelka. Kupec v tem primeru ne more zahtevati njegovo dobavo.
Vse navedene cene na spletni strani so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Popust na izdelek velja izključno za blago na zalogi. V primeru, da je blago razprodano popusta ni mogoče uveljavljati.
Kupon oz. koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete v oglasnih sporočilih, v naših e-mail novicah in drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Koda za popust je praviloma enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča, prav tako jih ni mogoče menjati za gotovino.
UPORABA:
Ob nakupu je v košarici na voljo vnosno polje za kupon. Geslo kupona vnesete v polje in kliknite na gumb “Uveljavi”.
• Plačilo na transakcijski račun, kupec plačilo izvede na osnovi prejetega potrdila naročila s podatki za plačilo na transakcijski račun.
• Plačilo po povzetju, kupec plača pismonoši Pošta Slovenije, GLS ali DPD podjetju zadolženemu za tovrstno uslugo, ki zaračunava provizijo po svojem internem ceniku
• Plačilo preko Paypal-a
• Plačilo preko kreditne kartice (Stripe)
Ob dostavi naročenih izdelkov kupec prejme tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in stroški povezani z nakupom.
Obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe je navedeno med pogoji uporabe, v priloženem obrazcu za reklamacijo – klikni tu za prenos (PDF format) in spletnem formularju za prijavo reklamacije.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, navedena je tudi vsebina naročila.
Elektronska obvestila bodo poslana kupcu ob spremembi statusa naročila in za potrebe izpolnitve pogodbene obveznosti.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov ponudnika: info@partikless.si
Obrazec za odstop od pogodbe, klikni tu za prenos (PDF format).
Pri odstopu od pogodbe potrošnik prejete izdelke vrne po pošti na naslov: Partikless d.o.o., Mestni trg 18, 3210 Slovenske Konjice.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Poškodbe originalne embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan originalni ovojni papir in druge poškodbe se štejejo za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži namenjeni za transport preko pošte, sam izdelek pa je potrebno ustrezno zavarovati pred poškodbami. Vsaka drugačna oblika pakiranja se šteje za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo načeloma izvedeno na enak način kot je bilo izvedeno pri nakupu, vendar zaradi zagotavljanja preglednosti in pravočasnosti vračila uveljavljamo vračilo z nakazilom na transakcijski račun kupca.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, prav tako ne sprejemamo vidno poškodovane transportne embalaže.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
• vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna?
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku in omogočiti pregled izdelka.
Obrazec za uveljavitev stvarne napake, klikni tu za prenos (PDF format).
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku, iz naslova stvarne napake in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije:
• če izdelek nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil,
• če je ponudnik poslal napačen izdelek, v napačni količini, barvi
• ali kako drugače odstopa od danega naročila.
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije takoj pri samemu izvajalcu storitve dobave. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, izvajalec storitve dobave upošteva le izjemoma, in jih tudi ponudnik ne more rešiti. Ob prisotnosti pismonoše izpolnite reklamacijski zapisnik.
Naročeno blago s strani kupca ponudnik pripravi in odpremi predvidoma v treh (3) delovnih dneh po prejemu in plačilu naročila.
Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem dobavitelj dostavi izdelke. V tem primeru bo kupec obveščen o predvidenem času dobave blaga.
Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, bo izdelek odstranjen iz naročila in ponudnik bo vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva. Če ni možen drugačen dogovor se ne dobavljivi izdelki stornirajo z naročila.
Če dobavljivosti naročenih artiklov ni mogoča najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago.
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov.
Pri izbiri plačila na transakcijski račun bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila.
Dostavna služba:
Naročene izdelek dostavi podjetja GLS, DPD ali Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne vrši.
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pismonoši GLS, DPD ali Pošte Slovenije. Vse kasnejše reklamacije poškodbe pošiljke GLS ali Pošta Slovenije upošteva le izjemoma, in jih tudi ponudnik ne more rešiti. Ob prisotnosti pismonoše izpolnite reklamacijski zapisnik.
Osebni prevzem blaga je možen.
Stroški pošiljanja:
Stroške pošiljanja plača naročnik-prejemnik pošiljke.
Dostava pošiljke je brezplačna, ne glede na težo, količino ali vrednost naročila. Dostava izven Slovenije se zaračuna posebej.
Ponovno pošiljanje vrnjene pošiljke se kupca bremeni za strošek 50,00 EUR z DDV.
Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku.
Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket na voljo za prevzem še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh o tem obvesti ponudnika.
Kupec ima ves čas na voljo možnost spremljanja pošiljke preko servisa Pošte Slovenije za sledenje pošiljkam.
V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so mu bili poslani, kljub večkratnim pozivom ne-prevzame, in so po preteku čakalne dobe pri Pošti Slovenije ali GLS vrnjeni na naslov podjetja, se ne šteje za odstop od pogodbe. Pogodba je v tem primeru veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop od pogodbe s strani kupca.
Kupec se ob sklenitvi pogodbe osebno zaveže k plačilu (označi polje strinjam se s plačilom) povzročenih stroškov (materialni stroški, stroški administracije, storitev pakiranja/razpakiranja, stroški pošiljanja in vračila pošiljke), ki so nastali z ne-prevzemom pošiljke, za kar mu ponudnik izstavi račun v znesku 25 EUR+DDV, ki ga je kupec dolžan poravnati v 8 dneh. V primeru neplačila računa, terjatve ureja pravna služba, pri čemer kupec plača vse stroške pravnih postopkov.
Kupec je v roku čakalne dobe obveščen o odposlani pošiljki po elektronski pošti, pismonoša Pošte Slovenija ali GLS pa pusti pisno obvestilo na naslovu kupca o prispeli pošiljki, v kolikor pošiljke ne more vročiti. V nadaljevanju ponudnik večkrat v roku čakalne dobe pozove kupca k prevzemu pošiljke po elektronski pošti in preko telefona, prav tako ima kupec možnost sledenja pošiljki preko svojega uporabniškega računa in servisa za sledenje GLS, DPD ali Pošte Slovenije.
Kupec je dolžan poskrbeti za prevzem pošiljke in pridobiti vse informacije o pošiljki pri ponudniku, v kolikor je ne prejme v 5 delovnih dneh od oddanega naročila.
V podjetju skrbimo za zasebnost naših strank, ki nam zaradi potrebe po medsebojni komunikaciji posredujejo svoje podatke. Z uporabo naše spletne trgovine in z osebnim ali telefonskim kontaktom se soglašate, da podjetje Partikless d.o.o. pridobiva, hrani, obdeluje in uporablja spodnje podatke.
Katere osebne podatke zbiramo?
• Podatke, potrebne za sklenitev pogodbe (npr. ime in priimek, naslov)
• Podatke za komunikacijo (npr. e-mail, telefon)
• Podatke o plačilih (transakcijski račun), ipd.
• Podatke o vaših naročilih, ki obsegajo predvsem podatke o naročenih izdelkih
• Podatke v zvezi z reklamacijo naročenega blaga
• IP naslov vaše naprave (naslov vaše naprave, preko katere komunicirate z drugimi napravami v medmrežju);
• Vaše nastavitve, ki obsegajo podatke o vašem računu, predvsem shranjene naslove za dostavo, naročila na novice, priljubljene izdelke, vaše ocene in komentarje o izdelkih
• Podatke o komunikaciji z nami, vključno s tržnim komuniciranjem
Podatki, ki jih zbiramo, so hkrati nujni za kasnejšo izpolnitev naročila oz. pogodbe na daljavo.
Ne zbiramo posebnih vrst osebnih podatkov ali osebnih podatkov, ki bi posegali v vašo zasebnost oz. spremljali vaše navade.
Če pri nas opravite nakup, hranimo vaše identifikacijske in kontaktne podatke ter podatke o vaših naročilih na podlagi našega zakonitega interesa (brez vašega soglasja).
Kakšne so pravne podlage za obdelovanje vaših osebnih podatkov?
V skladu z veljavno zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov lahko vaše osebne podatke obdelujemo:
• če ste nam dali soglasje (ki ga lahko kadarkoli prekličete)
• če je potrebno, da lahko sklenemo in/ali izpolnimo pogodbo z vami
• če je obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadevamo
• če to od nas zahteva zakonodaja.
Za katere namene zbiramo vaše osebne podatke?
Osebne podatke zbiramo le za določene in zakonite namene in jih ne bomo obdelovali na noben način, ki ni združljiv s temi nameni. Takšen namen je lahko odgovor na povpraševanje, izvajanje naročila, ki ste nam ga dali, izboljšanje uporabniške izkušnje v naši spletni trgovini,
izboljšanje naših izdelkov in storitev na splošno, ponudba storitev, trženjske akcije itd. Podatke zbiramo izključno za lastne potrebe in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.
• obveščanje o stanju naročila,
• obveščanje o stanju morebitne reklamacije,
• odgovor na zastavljena vprašanja in povpraševanja,
• obveščanje o ugodnostih in popustih ter posebnih ugodnostih, o novih produktih
• obveščanje o morebitnih dogodkih.
Obdelava na podlagi izpolnjevanja pravnih obveznosti
Izpolnjevati moramo določene obveznosti, ki jih predpisujejo zakoni. Če vaše osebne podatke obdelujemo iz tega razloga, vašega soglasja za tovrstno obdelavo podatkov ne potrebujemo.
• Obligacijski zakonik (OZ),
• Zakon o računovodstvu (ZR),
• Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
• Zakon o davku na dodano vrednost (ZDDV-1),
• Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom),
• Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR),
• Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranju terorizma (ZPPDFT-1).
Na podlagi vašega predhodnega soglasja oglaševalskim in družbenim omrežjem
• Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska
• Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, Irska
Upraviteljem orodij za trženje, ki nam pomagajo pri optimizaciji spleta v iskalnikih:
• Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska
• Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, Irska
• Lucky Orange, 8680 West 96th Street, Suite #200, Overland Park, KS 66212, ZDA
Koliko časa hranimo vaše osebne podatke?
Osebne podatke bomo obdelovali skladno z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Hranili jih bomo samo toliko časa, kolikor je to potrebno v skladu s pravno podlago in za namene, za katere jih obdelujemo. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše osebne privolitve, hranimo do vašega preklica.
Po preteku obdobja hrambe bomo osebne podatke učinkovito in trajno izbrisali. Na vašo zahtevo, ki jo lahko posredujete na naslov info@partikless.si lahko vaše osebne podatke anonimiziramo, tako da jih ni več mogoče povezati z vami.
Kdo obdeluje vaše osebne podatke in s kom jih delimo?
V večini primerov obdelujemo vaše podatke za lastne namene kot njihov upravljavec. Za potrebe izpolnitve pogodbe vaše podatke posredujemo našim partnerjem za zagotavljanje plačil, prevoza in drugih zadev.
• Partnerju, ki upravljajo s plačilnimi sistemi za zagotavljanje plačil, banka Sparkasse CELJE, Ljubljanska cesta 5, 3000 Celje
• Partnerju za dostavo, GLS, Ulica Antona Skoka 20a, 1230 Domžale
• Partnerju za opravljanje računovodskih storitev, AKTA računovodstvo, Mestni trg 7, 3210 Slovenske Konjice
• Partnerju DPD, Celovška cesta 492, 1210 LJUBLJANA – ŠENTVID
• Dobavitelju blaga v zvezi z reklamacijo naročenega blaga
Iz katerih virov pridobivamo osebne podatke?
Osebne podatke pridobivamo neposredno od vas preko naše spletne trgovine, socialnega omrežja Facebook ali pri komunikaciji z vami.
Postopki za zagotavljanje pravic posameznika
V povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov imate določene pravice. Te pravice vključujejo:
• Pravico do seznanitve, lahko zahtevate vpogled v moje osebne podatke,
• Pravico do popravka, lahko zahtevate popravek osebnih podatkov,
• Pravico do izbrisa, lahko zahtevate izbris osebnih podatkov,
• Pravico do omejitve obdelave podatkov, lahko zahtevate omejitev uporabe osebnih podatkov,
• Pravico do prenosljivosti podatkov, lahko zahtevate prenos osebnih podatkov,
• Pravico do ugovora proti obdelavi podatkov, lahko zahtevate prenehanje obdelave podatkov za namene neposrednega trženja,
• Pravico do pritožbe, lahko vložite pritožbo pri nadzornemu organu, v primeru če menite, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.
Vse zahteve lahko podate v naši spletni trgovini in sicer jih posredujete na naš elektronski naslov: info@partikless.si
Vaš zahtevek bomo izpolnili v najkrajšem možnem času, vsekakor pa v roku enega meseca. V izjemnih primerih, predvsem ko gre za kompleksnejše zahtevke, imamo pravico ta rok podaljšati za dva dodatna meseca.
Podjetje Partikless d.o.o. se zavezuje, da bo zbrane osebne podatke obdeloval zgolj za zgoraj opredeljene namene. V primeru, če/ko bo nastala potreba po drugovrstni obdelavi ali po posredovanju podatkov tretjim osebam, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vašo privolitev.
Kje hranimo vaše podatke
Vaše osebne podatke v spletni trgovini hranimo v skrbno varovanem strežniškem okolju v Sloveniji, skladno z zakonodajo.
Pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov
V vseh zadevah v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov vam je na voljo naš pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov.
Pooblaščenca lahko kontaktirate na elektronskem naslovu: info@partikless.si
Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.
• Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
• Ponudnik s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
• Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
• Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
• Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.
• Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti hiter in učinkovit sistem obravnavanja pritožb s strani kupca. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Celju.
Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (kliknite na povezavo platforma SRPS).
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL